Farsi  
 

بادی پامپ چیست چند تمرین بادی پامپ برای مبتدی ها             چه غذاهایی قبل و بعد از ورزش بخوریم تا انرژی بیشتری داشته باشیم و با سرعت بیشتری به تناسب اندام برسیم              آیا عضلات شما هم بعد از ورزش دردناک هستند بعد از ورزش چه کارهایی انجام دهیم              ورزش میکنید اما نتیجه نمیبینید پیشرفت ورزشی شما متوقف شده است              چرا با وجود این همه ورزش و فعالیت بدنی, لاغر و متناسب نمیشوید            

   سه شنبه 25 مهر 1396

کلام روز


امام حسین (ع):

بی گمان شیعیان ما، دلهایشان ازهر خیانت، کینه وفریبکاری پاک است.


گفت و گو


مراسم جشن فارغ التحصیلی مرکز علمی کاربردی تکواندو

 آرشيو گفت و گو

گزارش


سرفصل مصوب دوره ها

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


بدو و لاغر شو چگونه بدویم که لاغر شویم

کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافته اند یکی از آسان ترین راهکار ها برای کاهش وزن دویدن است، برای کاهش وزن با استفاده از ورزش 2 راهکار های زیر می تواند راه گشا باشد.


دویدن را هر زمانی که فرصت دارید انجام دهید


دویدن را برای یک روز و یک زمان مشخص کنار نگذارید، کافی است زمان و مکان مناسب برای دویدن داشته باشید، فرصت را از دست نداده و به سرعت به ورزش بپردازید.


تحقیقات نشان داده است آن دسته از افراد که به کلاس ورزش نمی روند، اما برنامه ریزی برای انجام تمرینات ورزشی دارند در انجام ورزش بسیار بی برنامه هستند و معمولاً زمان را به بطالت سپری می کنند.



تحقیقات نشان داده است ورزش کردن در یک بازه زمانی کوتاه بسیار اثر بخش تر از ورزش کردن دریک بازه زمانی طولانی است. برای یک بازه زمانی هفت الی 10دقیقه ای بدوید و این بازه زمانی را طولانی تر نکنید. اما با شدت بدوید تا ضربان قلب شما بالا رود و دچار تعریق شوید.



از زمان شمار استفاده کنید


برای اندازه گیری بازه زمانی دویدن خود از زمان شمار استفاده کرده و سعی کنید به تدریج این بازه زمانی را افزایش دهید، اگر زمان شمار دیجیتال ندارید می توانید از زمان شمار موجود برروی گوشی تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید.


می توانید از دستگاه گام شمار و سنجش ضربان قلب نیز برای بررسی وضعیت قلب خود استفاده کنید و به این ترتیب وضعیت سلامت خود را حین ورزش بررسی کنید.


کفش ورزشی مناسب بپوشید


کفش مناسب برای دویدن بپوشید، کفش نامناسب می تواند سبب کمر درد در شما شود، کفش راحت و سایز مناسب بپوشید که تبادل هوایی مناسبی بین پای شما و محیط خارج از کفش ایجاد کند.



از ورزش کردن لذت ببرید


ورزش یک کار اجباری نیست بلکه تمرینی مفید برای حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها است. هیچ چیز بدتر از ورزش کردن اجباری و با احساس ناراحتی و عصبانیت نیست، در این حالت ورزش کردن حتی برای بدن مضر است و می تواند سبب ابتلا به انواع بیماری ها از جمله فشارخون بالا شود.


ورزش کردن را دوست داشته باشید و به میزان استاندارد ورزش کنید تا سلامت بمانید.




به خورد و خوراک خود نیز اهمیت دهید


با وجود مفید بودن ورزش 2برای کاهش وزن، اما در کنار ورزش اهمیت به تغذیه سالم و نیز خواب کافی نیز در کاهش وزن افراد بسیار موثر است.


گروهی ورزش کنید


اگر به تنهایی انگیزه ورزش کردن و دویدن برای کاهش وزن را ندارید می توانید به صورت گروهی ورزش کنید، این کار می تواند باعث علاقه مندی شما به انجام ورزش و کاهش وزن شما شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 14 شهريور 1396 - 08:42

تعداد بازديد: 83

کد:20733-1396


 









 
  
 Free Page Rank Tool